[Kepviselok] Meghivo rendkivuli Kuldottgyulesre - 2011. 06. 17. 16:00

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 8., Sze, 15:36:16 CEST

Kedves képviselők és tisztségviselők!
Tisztelt Dékán Úr!

A TTK HÖK következő Küldöttgyűlését a beérkezett szavazatok alapján 2011.
06. 17-e 16:00-ra hívom össze. A meghívó jelen levélhez csatolásra került.

Tervezett helyszín: 1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A. (pontos
helyszín később)

Tervezett napirend:
1. Beszámolók
2. Személyi kérdések
3. Mentorrendszer
4. Bejelentések

A küldöttgyűlési tagok és a tisztségviselők megjelenésére feltétlenül
számítok. Esetleges kimentések lehetőség szerint a
hoktitkar at ttkhok.elte.hu e-mail címre kerüljenek elküldésre.

A tisztségviselőket kérem, hogy készítsenek beszámolót és lehetőség
szerint 72, de legkésőbb 48 órával az ülés kezdete előtt küldjék ki a
kepviselok at ttkhok.elte.hu levelezőlistára!

A Mentorrendszer napirendi pont alatt terveim szerint a mentorkoncepcióban
szükséges változtatásokat tárgyalnánk, ahogy előzetesen is jeleztem. Ha
valakinek van javaslata, minél előbb küldje el Annának, nekem vagy a
listára, hogy elő tudjuk készíteni a szövegszerű határozati javaslatokat.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc
Elnök
ELTE TTK HÖK