[Kepviselok] TO dolgozó facebook posztja

Pauer Eszter eszti05 at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 9., Cs, 09:48:30 CEST

Sziasztok!

Az imént olvastam ezt a posztot:

"ELTE környékét lassan körbeveszi a vurstli: van lángosos, kürtöskalács,
zöldséges, péksütemény árus... Ez még rendben is van, mert hangulatos. Az
ok az már kevésbé van rendben: az egyetem vezetői képtelenek voltak az
elmúlt 10 évben bármilyen szociális szolgáltatást is bevezetni (pl.
menza), egyet kivéve: hétvégente néha találkozok egy-két hajléktalannal az
épületben, na ők élvezik az extra szociális szolgáltatást."

Az egyetem vezetői helyett a HÖK és az alapítvány megcsinálja :)
Kommunikáljátok. :)

Üdv: Eszter