[Kepviselok] Meghivo Valasztmanyra - 2011. 06. 14. (kedd)16:00 Deli Hali

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 13., H, 01:15:45 CEST

Kedves listatagok!

A TTK HÖK következő Választmánya a címben említett helyen és időben lesz
megtartva. A meghívót csatolva találjátok.

Tervezett napirend:

1.	Bejelentések
2.	Pályázatok
3.	Jutalomkeret
4.	Küldöttgyűlés anyagainak tárgyalása
5.	Kari Tanács anyagainak tárgyalása
6.	Rendezvények
7.	Egyebek

A Választmány tagjainak megjelenésére feltétlenül számítok. Esetleges
kimentések lehetőleg a hoktitkar at ttkhok.elte.hu elektronikus címre
kerüljenek elküldésre. A szakterületi delegáltakat kérem, távollétük
esetén gondoskodjanak helyettesítésről.

A Rendezvények napirendhez kérek mindenkit, aki bulit/egyéb rendezvényt
szertne szervezni (akár szakost is), hogy küldje el az időpontot minél
előbb, illetve, hogy mennyi pénz kéne rá neki. A választmányi tagoknak már
írtam, de hátha olyat is érint, aki egyik szakterületi csoport
tevékenységét se követi, azért megírom ide is. (Csak erre a költségvetési
évre vonatkozik, tehát dec 31-ig.) Most ne foglalkozzatok a
közbeszerzéssel, annek majd utánajárunk, hogy kell-e vagy nem. Mintha nem
lenne közbesz, úgy írjátok meg.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13

Ui.: Még a mai dátummal le lesz iktatva a meghívó, de most nem vagyok a
HALI-ban, Vera pedig gondolom már alszik.
Name: valasztm.doc
Type: application/force-download