[Kepviselok] [Fwd: Hallgatói Hálózat - visszaélés]

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 13., H, 17:14:35 CEST

Az alábbi levél teljesen korrekt, viszont fektethetnének sokkal több
energiát az autonóm tömörülésük "tisztában tartására". Főleg ha az
ilyen kisméretű...

Az természetesen lehetséges, hogy ilyen nemes célokkal rendelkező
tömörülésbe radikálisabb felfogású emberek is érkeznek (akiket nem
lehet kordában tartani). De ettől eltekintve: ismerve a HaHa eddigi
tevékenységét, mindenkit óva intenék tőlük (nem attól amit
képviselnek, hanem amiatt ahogyan teszik ezt).

Én kifejezetten nem szeretném, ha összefújnák az egyetemünk
épületeit (ld. a Közgáz Fővám térre néző bejáratát, BTK előtt a
placcot), engedély, sőt, még csak előzetes bejelentés nélkül is
próbálnának meg tüntetésszerű megmozdulásokat tartani, majd még
nekik állna feljebb stb. Főképp ezek miatt az anarchista felfogású
emberek miatt van velük bajom. Ha egy közösségbe ilyen elemek is
elvegyülhetnek, akkor az a teljes szervezetre kihatással van. Ha
észérvekkel nem lehet meghatni valakiket, nem kell rögtön a
rongáláshoz, lejáratáshoz, hangoskodáshoz folyamodni. Van módja az
egyet nem értés kinyilvánításának normális keretek között is.

"A HaHa az, amivé a benne összekapcsolódó személyek teszik." Látjuk.
Gratulálunk hozzá. Ezen felül már csak az a gond, hogy szerintem
többségében Közgázosokból (és unatkozó bölcsészekből (én kérek
elnézést)) áll a szervezet. TTK-s tagnak se híre, se hamva...

Az viszont szimpatikus, hogy ahogy "nekimentek" egykor az előző
kormánynak, úgy a mostaninak sem nézik el a hibáit.

Na mindegy, szerintem a legjobb, ha nem foglalkozunk velük még csak
beszéd szintjén sem (ez lenne talán a levelem legfontosabb része,
habár tudom, hogy paradox módon épp én írok róluk). Amiről nincs
hír, az nem is létezik :p

üdv,
Pene