[Kepviselok] Beszámoló - Gazdasági elnökhelyettes

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 16., Cs, 14:58:11 CEST

Tisztelt Képviselők!

A legutóbbi Küldöttgyűlés óta leginkább az utódképzéssel foglalkoztam.
Emellett, mint láthattátok, a tonerek már megérkeztek, az irodaszerek
kiszállítása is folyamatban van legjobb tudomásom szerint, azaz a
költségvetés elfogadása után beindultak a kifizetéseink, és a
közbeszerzéses ügyeket is eléggé gördülékenyen tudjuk már kezelni.

Elnézéseteket kérem, hogy késtem a beszámolómmal, de mint olvashattátok,
Horvátországban voltam, azóta pedig (szégyellem is magam) de nem
kerítettem időt az elkészítésére.

Felmerülő kérdéseitekkel keressetek a 30/835-5315-ös számon vagy a
gazdeh at ttkhok.elte.hu email címen.

Ezúton szeretném kimentésemet kérni a Küldöttgyűlésről, de  vidékre kell
utaznom a húgom ballagására, ezért nem tudok Veletek tartani.

Üdv,
--
Polai Dóra
ELTE TTK HÖK