[Kepviselok] Beszámoló

Szakács Dávid szakidave at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 17., P, 11:48:15 CEST

Kedves Képviselők, Tisztségviselők és Listatagok!

Ezúton szeretnék beszámolni: a delegáltságaimmal járó feladataimnak
maradéktalanul eleget tettem, részt vettem az ELTE TTK Biológiai Intézet
Tanácsának ülésén (2011. június 9.) kívül az ELTE TTK Kari Tanácsának
ülésén (2011 június 15.) is.

Sajnálattal értesítek mindenkit, akinek érdeklődésére ez az információ
számot tart, hogy halaszthatatlan elfoglaltság miatt a Küldöttgyűlés
üléséről kénytelen leszek tizenhét óra negyvenöt perckor távozni.

Üdv,
Szakács Dávid