[Kepviselok] 2011. szeptember-decemberi rendezvényterv

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 18., Szo, 21:02:22 CEST

Kedves listatagok!

Ahogy tegnap a Küldöttgyűlésen ígértem, elkészítettem a TTK HÖK
rendezvényterve. Ahol nincs megjegyzés a rendezvénynél az fix, ahol van,
ott annak megfelelően módosulhat.

A rendezvénytervet a szakterületi koordinátorok és a szervező
elnökhelyettes úr is jóváhagyta (a környtud részről is vele konzultáltam,
hiszen a szakterületek igényei már több napja kész vannak és ezt még Dávid
készítette el).

Emlékeztetőként: aki szeretne sport-kultúra pályázaton részt venni, az
nyugodtan keressen engem és egyeztessünk. (Már csak azért is, hogy a
rendezvényt felvehessük a listára.) Ebből a listából az 5vös 5km és a
Nedves Est fog várhatóan pályázásra kerülni.

A kulturális-tudományos rendezvények terveit kiemelten szeretettel várom.
Amik már jelzésre kerültek: kulturtea, matekos teadélután, földrajzos
előadások (sajnos jelenleg úgy tűnik, hogy élelmiszert továbbra se fogunk
tudni támogatni, de a módokat még keresem)
Külügyes fórum és Nemerkényi földrajzverseny.

Szeptember 7-8-9 (attól függően, hogy melyik szak mikor iratkozik):
Fúzió buli (fizika-kémia)
Gyógymatekos kocsmatúra (a végén bulival)

Szeptember 15.
Kari nyitóbuli
Skü (fiziqs gólyaavató)

Szeptember 22.
Fiziqs buli
Gyógymatekos gólyaavató

Szeptember 27.
Eötvös 5km (az időpont változhat, amennyiben az eddigiekhez hasonlóan
külső pályázaton nyer, akkor nem igényel anyagi ráfordítást)

Szeptember 29.
Földes gólyaavató, a végén Bódvarákó afterparty (a gólyák órarendjének
függvényében más napra is kerülhet a héten)

Október 6.
Környtanos gólyaavató

Október 8.
Tor-túra

Október 14.
Gólyabál

Október 20.
Bioszos gólyaavató (a ZH-k függvényében október 6-ra vagy a héten más
időpontra is kerülhet)
Fiziqs buli

Október 27.
Földes-kémiás halloween

November 2-5.
Őszi szünet, amennyiben nem ekkor lesz, természetesen változik a naptár

November 10.
Nedves Est

November 17.
Fiziqs buli
Környtud-kémia buli

November 24.
Matek-biosz buli

December 8.
Kari Mikulásbuli (ha összELTE-s lesz, akkor természetesen csatlakozunk)

December 9.
Geomikulás (a hét más napján is előfordulhat)

December 16.
Mat-körny-biosz buli

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)