[Kepviselok] TTK HÖK facebook oldal

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 21., K, 15:16:33 CEST

Sziasztok!

Örömmel jelentem, hogy a tegnapi szigorlatom után a mai vizsgám is négyes
lett. Annyira mégse kerültem HÖK rovásra.:)

Ami viszont még ennél is jobb: Eti segítségével megszültem a TTK HÖK
facebook oldalát. A régi csoport kétségkívül elavult, hiszen csomó
funkciót nem lehet benne használni, illetve az információáramlásra is
kevésbé alkalmas. Még oldalt se jelenik meg, hiszen az csak az új fajta
csoportok tudása. (Remélem megfigyeltétek milyen szakszerűen nyilatkozom a
facebookos lehetőségekről. :D)

A link itt található:
http://www.facebook.com/pages/ELTE-TTK-H%C3%96K/211665382205073

Mindenki lájkolja és terjessze az ismerősei között. Terveim szerint az
info-listához hasonló információs felület lesz, ahol meg fognak jelenni
mindig a legfrissebb tudnivalók.

+ Akinek valamilyen módon be van írva az ELTE TTK HÖK munkahelynek írva a
facebookon, azt megkérem, ha teheti, cserélje ki erre. (ELTE TTK HÖK
szervezet, nem csoport és nem a vállalat...)

Sok vidámságot:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK