[Kepviselok] KGY+összetartás

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 23., Cs, 00:14:07 CEST

Sziasztok!

Mindenképp kell EB-t választanunk a múlktori KGY folyományaként. Ezért egy
rendkívüli KGY-t hívnék össze, ahol más személyi kérdések is szóba
kerülhetnek. (Elnök persze nem, mert ahhoz rendes KGY kéne...:D Na jó,
lemondás el lehet fogaddni rendkívülin is.) Most nem lennének beszámolók
se, mert tényleg rövid időszak telt el, illetve így is már a 6. KGY lesz a
félévben. (Nem mintha nem imádnék veletek együtt ülésezni...:P)

Szóval a képviselőket megkérem, hogy szavazzanak ebben a doodleben péntek
20:00-ig (7-e azért nem jön szóba terveim ellenére, mert akkor lesz az
EHÖK-ben sportkultúra bírálat, aminek a leadási határideje még egyszer
emlékezetőül: június 30. Korábbra, hét közbenre pedig vizsgaidőszak miatt
nem gondolnám szerencsésnek, bár amúgy én végzek elvileg most pénteken,
úgyhogy akár alternatív javaslatokat is várok emailen.):
http://www.doodle.com/kyan82d9m6gutf4y

AMI FONTOS MÉG!!!!
Mivel nem lesz nyári záró-alakuló vezképző, ezért arra gondoltam, hogy KGY
után lenne egy kis összetartás: kötetlen beszélgetés elmúlt fél évről,
csapatépítő játékok, illetve főzés, evés. Dáviddal már beszéltem, ő lenne
a szervezője a játékoknak, főzésre szerintem remek embereink
vannak,úgyhogy már csak az kell, hogy elgyertek.

KIT VÁRUNK?
- aki képviselő vagy tisztségviselő (+ Alapítvány) volt ebben a tanévben
- aki indult a mostani választáson képviselőnek
- bárki mást, aki valamiért érdeklődik

Lelkesedjetek, gyertek minél többen! Ha meglesz az időpontja a KGY-nak,
akkor az összetartásról is lesz több részlet.

Addig is sikeres vizsgákat!

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök