[Kepviselok] levelezőlista spam

Hermann Gábor hermann at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 28., K, 09:51:31 CEST

Szerintem összekeversz Duki két dolgot. Az archivumnak semmi köze ahhoz,
hogy mennek e az archivumhoz tartozó listára levelek, ez azon múlik, hogy
nyílt e a lista, vagy zárt (írásra nézve), illetve a botok megtalálják e
valahol a címét. Szerintem Fecóék nem azt szeretnék, hogy a
képviselõlistáraí ne menjenek spamek (oda nem is mennek, mert habár bárki
olvashatja nem lehet rá írni), hanem az archívumok hozzáférhetõsége miatt
a botok a saját e-mail címeinket szerzik meg, melyekre természetesen
szabadon tudnak írni.

> Annyiban igen, hogy azok az elõtte lévõ idõkbõl származnak, illetve a
> képviselõ listán megjelenõ emailekben szerepel a jutker kukac ttkhok...
> email cím, így azokat a robot már ki tudta halászni régebben.
>
> Üdv:
>
> feco

>>> szűrt
>>> verzió...), de elgondolkodtató, hogy lehet hogy a listáink
>>> archívumát