[Kepviselok] kurzusmail

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Jún. 30., Cs, 09:56:54 CEST

Szia!

Az okot nem tudom, hogy miért, de az etr üzemeltetés korlátozta a
kurzusmailek küldését: hallgató nem küldhet többé. (Etr --> Fórum -->
Segítség --> 5271-es hozzászólás.)

Szerintem az ilyen jellegű korlátozás botrányos. Nem is értem, hiszen én
nem tapasztaltam azt, hogy a hallgatók ezt kurzusfórumnak használnák és
mindenféle hülyeséget küldözgetnének. Öt éves egyetemi pályafutásom alatt
egyetlen alkalommal kaptam hallgatótársamtól kurzusmailt, és az nagyon
fontos ügyben volt.

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz