[Kepviselok] Beszámoló és lemondás

ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 4., P, 01:37:58 CET

Kedves Mindannyian!

Csatolva találjátok az elmúlt időszakra vonatkozó beszámolómat, .doc
formátumban.

A baljós cím vidám tartalmat takar: a március 8-án esedékes KGY-n
szeretnék tisztségemről lemondani. Indoklásképpen a tanulmányi és
munkaügyi teendőim (szerencsére) komolyabbá válását jelölöm meg - ennek
örülni kell!

Tevékenységemet a honlapos team vezetőjeként folytatom, a tisztségre
bizonyosan érkezik a napokban pályázat! Tevékenységemet magamat
megszégyenítő módon folyamatosan dokumentáltam, a többször hirdetett
ttkhok.elte.hu/~kommunikacio oldalon közel minden projekthez kapcslódó
dokumentum megtalálható, egyúttal postafiókomat is tüchtig rendben hagyom
magam mögött!

Egy élmény volt veletek dolgozni egy záró félévet, visszajöttek a
fiatalkori élmények, inspirációt és lekesedést kaptam tőletek, és.. nnade
kiveszem a hátsó fertályokból a nyelvemet, mielőtt... A KGY-n
találkozunk!Akkor még kaptok egy adag ötletet!

Csóközön,
Attesz

p.s.: a szacskóknak soha nem bocsátom meg, hogy nem küldték el nekem a
féléves programtervet... legyetek... ellenkező neműek! És küldjétek el.

--
Attila Maxim Ferenczi
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
E-mail: kommunikacio at ttkhok.elte.hu