[Kepviselok] formai ajánlások tapasztalat

ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 4., P, 13:38:22 CET

Sziasztok!

Szeretném megköszönni mindenkinek, aki eddig a kiküldött beszámolójában
figyelmbe vette a formai ajánlásokat, vagy azok bizonyos részét!
Szerencsém volt, mindegyiket átolvasni, néhány tapasztalat, ötlet a
továbbiakra:

- hasznos ha írtok dátumokat, ez alapján nagyon jól követhető a munkátok,
érdemes az egyes történéseket naptárba feljegyezni

- tördeljétek az anyagot bátran, a fő szempont továbbra is a JÓ
ÁTTEKINTHETŐSÉG

- ne féljetek leírni, hogy pl. "rendszeresen olvastam és reagáltam a
levelekre" tudjuk mindannyian, hogy ez mekkora munka - akár lehet számot
is írni, időszakon belül

- ügyeljetek a hejessirásra ;) használjátok a Word helyesírás-ellenőrző
funkcióját!

Mindenbe beleszólok - k.csög vagyok :)

Attesz

--