[Kepviselok] [Fwd: Re: beterjesztes - alapszabály módosítás]

ELTE TTK HÖK Ellenõrzõ Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 5., Szo, 20:07:30 CET

Kedves Attila!

Leveled és beterjesztésed felett nem siklottunk át, egész egyszerûen nem
volt azóta ad hoc ülés, így nem volt hol tárgyalni. Küldöttgyûlésre csak a
végsõ formáját fogjuk vinni. Ha minden javaslatot külön tárgyalnánk az
aktuális kgy-kon, akkor egy részt reggelig ott ülnénk, másrészt az
esetleges kapcsolatokat sincs értelme külön tárgyalni. Ezenkívül akit
tényleg érdekel az alapszabály módosítás az el tud jönni akármelyik ad hoc
ülésre. Meg lehet nézni a kiküldött beszámolókban, hogy hányan voltak az
eddigi 3 ülésen.
Természetesen a következõ kommunikációs biztossal is együtt fogunk mûködni
ez ügyben.

Üdvözlettel,
Adorján Gábor