[Kepviselok] EB beszámolóhoz kérdés

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 6., V, 15:49:17 CET

2011.03.06. 13:35 keltezéssel, Ferdinandy Bence írta:
> Nem értem hogyan lehetséges az, hogy Szenes Áron nem járult hozzá
> ahhoz, hogy szerepeljen a beszámolóban. Jogviszonyának megszűnéséig az
> ELTE TTK HÖK tisztségviselője volt, ezért erről az időszakról
> szerintem igenis tájékoztatni kell a Küldöttgyűlést.

Ez egy rossz kifejezés, hogy "nem járultam hozzá", ott van a megfelelő
ülések jegyzőkönyvében, hogy milyen ülésen voltam, illetve a kiküldött
anyagokban, hogy mit állítottam össze. Lényegében:
- alapszabálymódosító bizottság utolsó ülésének anyagai
- vizsgaidőszaki és kari tanács előtti választmányok
Az időszakról meg tájékoztatva van a kgy. Meglehetős hideg volt akkortájt.
Üdv.
Áron