[Kepviselok] Meghivo Valasztmanyra 2011.03.07. (hétfő ) 18:00 , Deli hali

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 6., V, 17:59:48 CET

Kedves Fecó és Képviselők!

A Nyúz ebben ügyben veled illetve az Alapítvánnyal már beszélt tavaly.
Semmilyen együttműködést nem kezdeményeztünk, indítottunk el tudtommal.
Nem a Nyúz kereste meg a Typotex-et (nem először mellesleg), hanem ők
minket és pont e miatt az általad említett gazdasági ellentét miatt (ami
jeleztem én is a felelős kiadónak és pár választmányi tagnak is, akik
részt vettek a nyúzos megbeszélésen) tettem fel a kérdést, hogy mit
reagáljunk, mi az ami esetleg belefér.
Szerintem szükségtelen erről beszélni, leállítani meg nincs mit.
Ha a felelős kiadó is úgy gondolja, akkor a Nyúz semmilyen jellegű
megállapodást nem köt a Typotex-el, kimondottan hirdetésekről, direkt
hirdetésekről eddig sem beszéltünk egyébként (az én ellenjavaslatomra).

Üdv:
Felhő

Tillné Kiss Andrea
főszerkesztő