[Kepviselok] jutkerek

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 14., H, 21:50:19 CET

Kedves Képviselők és Listatagok!

Szeretném felhívni a figyelmet a jutkerek kapcsán a beadandó pályázat végén
levő nyilatkozat azon részére, hogy

"Alulírott nyilatkozom, hogy a pályázat benyújtójaként a pályázatban
szereplőket tájékoztattam a pályázatban való részvételről és a résztvevők
hozzájárultak a pályázat és az eredmény nyilvánossá tételéhez (...)".

Ennek értelmében, kérünk benneteket, hogy ezt is tartsátok be a jutker
beadásakor, ugyanis - legalábbis én személy szerint, de talán ezzel nem vagyok
egyedül - nem egy olyan esetet ismerek, amikor a felterjesztettek nem tudtak
róla, hogy őket mikor és miért terjesztették fel, így nyilván nem is tudtak
hozzájárulni az eredmény nyilvánossá tételéhet. Ezen kívül lehet, hogy a
felterjesztetteknek is lenne módosító javaslata a pályázat kapcsán.

Üdv,
Pálfy Gyula

Ellenőrző Bizottság ELTE TTK HÖK