[Kepviselok] Néhány TTK-s honlap

Árendás Ákos Tuzson matekszk at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 18., P, 00:26:04 CET

Sziasztok!

Figyelmes lettem egy-két dologra, miközben böngészgettem a TTK-s oldalakon:

1. A TO honlapján nincsenek fent a tanulmányi előadók e-mail címei. Persze
közvetetten igen, hiszen, ha Tanulmányi Osztály dolgozói menüpont alatt a
keresett személy neve fölé viszed a kurzort, akkor megjelenik "alul" (nem
tudom, hogy csak böngészőtől függ-e), illetve közvetlenül lehet neki mailt
írni (én speciel nem szoktam ezt a fajta lehetőséget használni, nem
szeretem). Amúgy meg lehet találni ezeket a címeket kilistázva a TTK-s
kari honlap "Kar/Kar vezetése és elérhetősége" menüpont alatt (cserébe a
TO-n nem...).
Javaslat: intézzük el, hogy a tanulmányi osztály dolgozói menüpont alatt a
TO oldalán legyen ott még egy oszlop a táblázatban, ahol a nevek mellett
ott szerepelnének az e-mail címek.

2. Kari TDK oldalt is nézegettem: http://ludens.elte.hu/~tdkinfo/tdt/
Elsőre meglepő, hogy 2009-es eredmények vannak fent utoljára. Aztán vannak
még rajta finomságok, de tapasztaljátok meg Ti is :) Ez kinek a gondozása
alá tartozik. Lehet esetleg ezzel kezdeni valamit (mármint: kéne ezzel
kezdeni valamit :) ).

Üdv

Ákos

Árendás Ákos Tuzson