[Kepviselok] Tisztségviselői bemutatkozások - szempontrendszer

ELTE TTK HÖK Kommunikációs és PR Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2011. Már. 20., V, 22:30:08 CET

Sziasztok!

Köszönöm azoknak, akik megosztották velem szempontjaikat és
észrevételeiket. Írtam egy rövid szempontrendszert, miheztartás végett.
És egyben elküldöm a saját bemutatkozásomat is.
Most, hogy elhárultak az akadályok, kérek mindenkit, hogy ksézítse el a
bemutatkozását a héten, lehetőleg péntek 12:00-ig, hogy fel tudjuk rakni a
honlapra. Köszi!

§
Szempontrendszer bemutatkozás megírásához:
1.	Én beszélek a tisztségemről (E/1.) röviden (5-7 sor), tömören - mit
csinálok, melyek a feladataim, mivel lehet hozzám fordulni, megkeresni.
Bizottsági tagságokból maximum hármat soroljatok fel!
Felhívó mondat végére felkiáltójelet tegyünk!
2.	Egy második bekezdésben jöhet a személyesebb bemutatkozás - milyen
szakon tanulok, mit sportolok. Itt lehet még a kulturális részt, illetve a
klub tagságokat, szakterületi érdekességeket megvillantani. Kerüljük a
lakhely, házi kedvenc említését!
3.	És végül: kreatívan, poénosan, hogy átmenjen az ember, a robot feeling
helyett! :-)
§

Kommunikációs és PR Biztos

A kommunikációs és PR biztosként feladatom a HÖK külső, belső információ
áramlásának segítése. Kapcsolatotot tartok az összes képviselővel, főként
az elnökkel és a Nyúz főszerkesztőjével, valamint az informatikussal.
Kérdéssel, kéréssel, ötlettel forduljatok bátran hozzám!
Mikor nem a hallgatókért tevékenykedem, környezettudomány mesterszakon
koptatom a padokat, és néha belefér egy kis röplabda, túrázás is. És
lelkes tagja vagyok a Környezettudományi Klubnak.

Üdv,
Dana