[Kepviselok] [TTK-Info] ELTE TTK HÖK Hírlevél - 2011. március 23.

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2011. Már. 27., V, 16:29:42 CEST

heló,

egy megjegyzés a kiküldött hírlevélhez, amiben a bevonótábor szerepelt:

A bevonót hamarabb kellett volna reklámozni, és plakáton is, ez és a
szacskok kevesek voltak ehhez.

Nem emiatt írok, hanem azért, mert régen a bevonandóknak INGYENES volt a
tábor, ill volt egy jelentkezési díj, de ha eljött, mindenen ott volt,
akkor visszakapta az illető.

Tudom, h nincs most egyszerű helyzetben a HÖK, de azt hiszem, a levélben
foglalt 5e ft más helyről történő kifizetését meg lehetett volna oldani.

Ui szerintem első olvasatra nincs jó üzenete ennek. És biztosan van ennek
is szerepe abban, hogy kevesen jöttek el.

Én egy kis időt szánnék arra, hogy megvitassa a HÖK, hogyan érhetné el
jobban a hallgatókat, valamilyen fórum, délutáni teázás, stb mellett.
Mondjuk úgy, hogy erről szól a hallgatóknak is.

Hozzáteszem, ez az én (szigorúan) magánjellegű, szubjektív véleményem.

Üdv:

feco