[Kepviselok] DPR kérdőív

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 1., V, 09:32:53 CEST

Halihó

Biztosan közületek is kaptak páran diplomás pályakövetési rendszeres
kérdőívet mailben. Hát én kitöltöttem, de ilyen hosszú még sose volt. No
nem a terjedelem, bár az is tekintélyes, viszont a rendszer gyorsasága,
idegtépő. Ha esetleg valaki tudja, hol lehet ilyen anomáliákat jelenteni
ezzel kapcsolatban, az sikítson:) Konkrétan az a baj, hogy bekattintasz a
válaszra egy pöttyöt, majd vársz. 1 percet válaszonként. 40 percembe
tellett kitölteni a kérdőívet... Szóval én birkatürelemmel kitöltöttem, de
nem hiszem, hogy a legtöbb hallgatót foglalkoztatná annyira, hogy
végigvárja.

szép napot mindenkinek!
üdv
Kami