[Kepviselok] Informatikus beszámoló

"Dudás Gábor" dudi at dudi.eu
2011. Május. 1., V, 14:46:18 CEST

Kedves Mindenki,

Az elmúlt időszakban összedobtam egy online felületet a választásoknak,
egyet a jutker pályázatoknak, frissítettem az 5vös5 honlapján a
jelentkezési felületet, csináltam egy honlapot az éjszakai sportnapnak,
ilyesmik.

A kérdéseknek elébe menve, az utóbbi időben rengeteg spam érkezik a
szerverre, jelenleg az operátorokkal közösen keressük a megoldást erre,
türelmet kérek.

Ezenkivul a napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal frissitese,
szamitogepek karbantartasa, neha kabelhuzigalas, es egyeb problemak
megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Üdv,
Dudi

Dudás Gábor
Informatikus