[Kepviselok] beszamolo_matekszk

Árendás Ákos Tuzson matekszk at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 1., V, 20:52:20 CEST

Kedves Képviselők, tisztelt listatagok!

Mellékelve küldöm a beszámolómat. Remélem ez a 3 órás csúszás nem gátol
majd senkit abban, hogy keddig elolvashassa :)
Nagyon szívesen várom a kérdéseket mind mailben mind személyesen, illetve
drótpostán vagy hivatalos tértivevényes levél formájában is (vagy
bármilyen alternatív megoldásra nyitott vagyok).

Csatolom wordben és pdf-ben is (feltéve, hogy csatolja, mert most éppen
nem akarja csatolni a doc-ot, de azt mindenképpen elküldöm majd a
titkárnak a szerkesztés megkönnyítése végett). Igyekeztem, hogy olyan
legyen a formátum, mint amilyet a volt kommunikációs biztos kért.

Üdvözlettel,

Árendás Ákos Tuzson
Matematika Szakterületi
Koordinátor