[Kepviselok] KGY költségvetésről - SZAVAZZ az időpontra!

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 3., K, 10:56:29 CEST

Sziasztok!

AZ EHÖK KGY várhatóan május 12-én fog összeülni elfogadni a költségvetés
Karok közötti szétosztását.

Ezután kell nekünk összeülni valamikor, hogy a TTK HÖK költségvetését
elfogadjuk. Arra gondoltam, hogy még szorgalmi időszakban szerencsésebb
lenne, mint vizsgaidőszakban, akkor is, ha ZH-k vannak. Ezért ma 23:00-ig
szavazzatok az alábbi doodle-n. (A KGY-n lesz szünet, ami előtt el fogom
mondani, így garantáltan minden képviselőhöz eljut.)

A link:
http://www.doodle.com/48ys25v95rpmpf7e

Ha más időpont javaslatotok van, a doodle-ban a kommenteknél jelezzétek,
de szerintem elég jól lefedjük a lehetőségeket, kivéve, ha
vizsgaidőszakban mégis szerencsésebb lenne.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK