[Kepviselok] WANTED: Takács Szabolcs

Szociális Elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK szoceh at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 15., V, 15:15:05 CEST

Kedves (elsősorban) bioszosok!
A HKR TTK-s Kari Különös Része szerint a Kar Kiváló Hallgatóit hallgatói
jutalom illeti meg. szerepel a KKH listában egy bizonyos Takács Szabolcs a
biológus MSc-ről, de ETR-ben nincs ilyen személy.
Egy TASEACT.ELTE EHA kódú úriember van a legközelebb a tűzhöz osztatlan
biológia+kémia tanári szakon, de elérhetősége nincs az ETR-ben és aktív
jogviszonya sincs. Kérdem én ő végez éppen biológus MSc-t csak ez nincs
nyilvántartva ETR-ben (ezt azért még én is durvának gondolnám), vagy az ETR
jó, csak a KKH listában van rosszul a név esetleg a szak? Egyetemünkön
általában bármi előfordulhat, ezért a szájhagyomány útján terjedő "ki ismer
ilyen hallgatót?" módszerhez folyamodok, hogy felgöngyölítsük az ügyet...
Viszonylag sürgős, ha szegény Kar Kiváló Hallgatóját jutalmazni szeretnénk
még ebben a félévben!
Köszi,
Orsi

   Tischler Orsolya