[Kepviselok] Esélyegyenlőségi biztos beszámoló

ELTE TTK HÖK Esélyegyenlőségi biztos esely at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 16., H, 23:36:38 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az alábbiakban ismertetem beszámolómat az előző KGY óta eltelt időszakról:

-Minkét héten szerdán megtartásra került az életvezetési tanácsadás.

-A LEN civil falujában megjelent az EHÖK Esélyegyenlőségi Bizottsága. A
sátor megszervezésében és lebonyolításában aktív részt vállaltam. A
látogatók okosodhadtak az egyetemi esélyegyenlőséggel kapcsolatban, és jó
hangulatban gondolatindító beszélgetésekben vehettek részt limonádézással,
hennafestéssel és vizipipával egybekötve.

-A hallgatói megkeresésekre válaszoltam, valamint egy rászoruló
hallgatónak segítettem ügyei intézésében.

-Megkezdtem a jövő évre történő utánpótlás keresését.

Köszönöm hogy elolvastátok beszámolómat!

---

Sándor Máté Csaba

ELTE TTK HÖK Esélyegyenlőségi biztos

esely at ttkhok.elte.hu