[Kepviselok] Lemondás - Gazdasági elnökhelyettes

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 17., K, 14:01:10 CEST

Sziasztok!

Ha jól értelmezem a szituációt, akkor ez most lehetőséget ad arra, hogy
lelkes jelöltek előlépjenek, hogy ők indulnának! Gondolom Dórin kívül akár
még Tóth Máté is szívesen segít a felkészülésben, bár nem akarok rá
nyilvánosan nyomást gyakorolni:) Illetve megjegyezném, hogy bár pályázat
benyújtása az egy szerencsés dolog lenne, de az Alapszabály értelmében akár
a helyszínen is lehet jelölni.

Üdv,
Bence