[Kepviselok] javaslat - személyi kérdések

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 18., Sze, 21:43:19 CEST

Sziasztok!

Személyes véleményem szerint az Alapszabály szerint a Küldöttgyűlésnek csak
az a felelőssége, hogy minél inkább folytonos legyen az átmenet a
tisztségviselők között, azaz nyugodtan tarthatunk akár egy rendkívüli KGY-t
is a vizsgaidőszakban, mielőtt még lejár Dóri mandátuma, hogy pótoljuk a
gazdasági elnökhelyettest. Szerintem ha a lemondását elfogadjuk, akkor annyi
elég, a személyi kérdéseknél senki nem jelöl gazdehet és akkor ennyi.

Üdv,
Bence