[Kepviselok] Küldöttgyűlés szavazás + elmúlt időszak/jövendő tervek + tisztségviselő választás (ok)

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Május. 22., V, 17:07:05 CEST

Kedves képviselők, tisztségviselők és mentorok!

Kicsit (tényleg nem nagyon) hosszú lesz, de olvassátok el lehetőleg.
Mentorlistára azért küldtem, mert mentoroknak is érdekes lehet részben
vagy egészben. (Mentorok, ti ugorjátok át a nektek unalmas részeket, akár
az egészet is. :D)

Először is köszönöm mindenkinek, aki ott tudott lenni a KGY-n! Rengeteg
fontos dolgot tudtunk elintézni és végre a GT-k ügyében is sikerült
végleges döntést hozni. Remélem nem kerül sor az ügyben Választmány
összehívására és minden a megszokott rendben fog menni. Ha ki lesz írva a
közbeszerzés vagy más fontos dolog történik, mindenképp informállak
titeket.

A következő KGY a mostanin megbeszéltek szerint akkor lenne, amikor
legtöbben ráértek.
Ezen a linken szavazhattok (szerintem csak a képviselőknek kell, mert a
határozatképesség szempontjából fontos az időpont), jövő vasárnap éjfélig
(május 29.):
http://www.doodle.com/birb7ugdvim9kb8q

Gazdasági elnökhelyettest mindenképp választunk. Akit érdekel a tisztség,
az jelentkezzen Dórinál és/vagy nálam, ha szeretne betanulni.

Mivel az alakulón még nem volt egyáltalán eldöntött (sőt a júniusi
Szenátusig még most sem az, hiszen az új Alapszabályunk csak onnantól
kezdve érvényes), hogy nyáron vagy szeptemberben lesz az alakuló és valaki
úgy vállalta el, hogy csak júliusig tervezte a tisztségének betöltését
vagy egyszerűen csak azóta valamiért úgy érzi, hogy nyáron nem szeretne
már tisztségében maradni, az lehetőleg írjon a képviselőlistára (minél
előbb), hogy az esetleges érdeklődők közül akár már a most szavazás alatt
álló KGY-n is választhassunk valakit és főleg, hogy a felkészíthessük az
utódjelölteket.

Az elmúlt időszak (mivel napi 3-4 órában közbeszereztem, főleg GT-k
ügyében, illetve a költségvetési tárgyalások, illetve a végleges terv is
elég sok időt elvett + ZH-zgattam, beadandózgatta) elég zűrös volt.
Köszönöm, hogy megértettétek és a majdnem mindenki elfogadta a
beszámolómat. Nagy tragédia azért szerintem nem történt, sok mindent
sikerült megvalósítani terveim közül, de ennek ellenére szeretnék most már
tényleg kicsit jobban foglalkozni a belügyeinkkel, elsősorban a SZACS-ok
helyzetével, de sok minden más is van, ami nem megy most túl jól, akár az
előző elnök(ök)kel összehasonlítva. Tudom, hogy mindenkinek vizsgaidőszak
van, de aki teheti (tisztségviselők mindneképp jó lenne, ha megtennék, de
képviselőknek, sőt mentoroknak is örülnék) írja meg, hogy mikor ülne le
kicsit beszélgetni a HÖK helyzetéről. Igyekszem igazodni, főleg mert ebben
a félévben év közben viszonylag több volt a terhelésem, még van is 3
beadandóm meg pár ZH-m, de csak 5 vizsgám és egy szigóm lesz utána a
vizsgaidőszak maradék 6 hetére.

Köszönöm,ha végigolvastad! Bármilyen kérdést, hozzászólást várok, akár a
listára is.

Sikeres vizsgákat:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13

Ui.: KGY-n elfelejtettem mondani Juci beszámolójánál, az egyetemi
Könyvtári Tanács hallgatói delegáltja, Nemes László, a BTK HÖK elnöke,
külön köszönte az EHÖK Elnökségi ülésen a TTK-s könyvtári ügyekkel
foglalkozó személynek a mindig gyors reakciót a felmerülő kérdésekre. Ha
valaki nem tudná, ez nem más, mint (a TTK Könyvtárbizottságának a HÖK-ös
delegáltja) Szabó Judit.