[Kepviselok] déli hali akvárium

Biológia Szakterületi koordinátor bioszk at ttkhok.elte.hu
2011. Nov. 24., Cs, 18:42:25 CET

Sziasztok!

Ma elkezdtem kitakarítani az akváriumot a Déli haliban.
Gondolom sokan úgy vélték eddig h nincsenek is benne halak... ezért
csak szimplán el lett húzva a sötétítő h ne is lehessen látni azt
csúnya, zöld, algás vmit.
Nos mint kiderült volt benne 2 nagyobb és 4 kisebb halacska, akik
eddig hősiesen küzdöttek.
Sajnos nem tudtam ma befejezni a takarítást, technikai okok miatt, de
pénteken folytatom, addig is kérlek titeket ne bántsátok őket :)

Akinek esetleg van/volt otthon akváriuma és ért ahhoz a levegőztető
bigyóhoz az szóljon!

Illetve szivesen várom a felajánlásokat ha vkinek van pluszban hala.

Köszönöm!

Szép estét!

Üdv:
BriZsu