[Kepviselok] Alapszabaly

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Nov. 26., Szo, 15:14:33 CET

Sziasztok!

A "miert most" kritikara egyreszt a reszletes indoklasban talaltok valaszt,
masreszt a multkori hosszadalmas vajudas helyett szerintem ez a modszer
celraveztobb (azaz tortenik is vmi. ha most nem beszelunk rola akkor megint
ket hettel a kgy elott fogjuk elovenni), harmadreszt nem kell donteni
semmirol. Ennek ellenere en azt gondolom h ez eleg jol at van gondolva.
Egyebkent igy szerintem gyorsan viszonylag hamar szeles korben targyalhato.
Vegulis a szakteruleti cuccok erintik az embereket a legjobban.

Kritkakat elore is varom emailben, akar listara is, szivesen valaszolok, es
igyekszem gyorsan csinalni.

Udv,
Bence