[Kepviselok] Kollbiz beszamolo

Kollégiumi biztos - ELTE TTK HÖK kollbiz at ttkhok.elte.hu
2011. Nov. 27., V, 16:26:14 CET

Tisztelt képviselők, kedves barátaim!

Az alább olvashatjátok beszámolómat az eltelt időszakról:

- Az elmúlt két hónapban sok hallgatói megkeresés érkezett a várólistán
elfoglalt helyükkel, mihamarabbi kollégiumi elhelyezésükkel kapcsolatban.
Legtöbbjüknek azóta megoldódtak a problémái és bekerültek valamyelyik
kollégiumba.

- A kollégiumaink jelenleg teljesen telítettek.

- Az októberi Kollhök alakuló gyűlésen - helyettesítléssel ugyan - de
képviselve volt a karunk, új elnököt választottunk Hartnyándi Mátyás
személyében.

- Elkészült a KCSSK felújított "A" épülete, az átköltözés és a műszaki
átvétel különösebb gubanc nélkül lezajlott, valamint nemsokára megköttetik
a szerződés a "B", "C" és "D" épületekkel kapcsolatban.

- A hétvégén résztvettem a Gárdonyban megrendezett Kollhök vezetőképzőn,
ahol hasznos szakmai tapasztalatokkal gyarapodtam.

- Az új FTV. kapcsán Szeifert Főigazgató Úr jelezte, hogy nagy
valószínűséggel a jövőben az egyetemek üzemeltetésében maradhatnak a saját
tulajdonú kollégiumok. Mivel az ELTE nem vett igénybe PPP beruházást, így
valószínűleg az összes kollégiumot megtarthatjuk.

-Fogadóóráimat rendben megtartottam.

Köszönöm hogy elolvastad a beszámolómat!

Üdvözlettel (vagy csak úgy Kollhökösen Barátsággal):

--
Sándor Máté Csaba
ELTE TTK HÖK