[Kepviselok] Kollbiz beszámoló

Kollégiumi biztos - ELTE TTK HÖK kollbiz at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 9., V, 09:35:54 CEST

Tisztelt képviselők, kedves barátaim!

A megválasztásom óta a következő dolgok történtek:

- megtörtént a tisztséghez tartozó kellékek (pl.: postafiók) átvétele
- a pozícióbeli változásról értesítettem a KollHÖK megfelelő embereit,
Dukit pedig megkértem hogy írja meg delegálásomat, melyet Ribling Tamás
elnökhöz el is juttattam, a megfelelő honlapfenntartókat az elérhetőségi
információk frissítésével kapcsolatban értesítettem
- sajnos a munkámhoz szükséges ekif jogokat még mindig nem kaptam meg,
mivel mostanában van az összes karon és a KollHÖK-ben is tisztújítás,
ezért várhatóan ezek az adminisztrációs dolgok döcögősen mennek
- a kollégiumokról jelenleg annyit el tudok mondani hogy teljesen
telítettek, a KCSSK A épületének átadásáig nagyobb lélegzetű várólistás
felvételire már nem fog sor kerülni
- a várólisták jelenleg telítettek (180 fő) azonban ez a korábbi évek
tapasztalata szerint - a folyamatos visszamondásoknak/visszalépéseknek
köszönhetően - egyre csökkenni fog
- a KCSSK A épület felújításának helyzetéről hivatalos információt nem
sikerült még szereznem, a KGY előtti de. 9 órakor tartandó vezetőségi
ülésen azonban többek között erről lesz szó, tehát a KGY-n kiegészítem
ezekkel az információkkal a beszámolómat
- személyes beszélgetés során Gál-Esztegár Zádor, a Nagytétényi és
Nándorfejérvári Úti Kollégiumok igazgatója biztosított a munkában való
együttműködésében

Köszönöm hogy elolvastátok beszámolómat!

--
Sándor Máté Csaba
ELTE TTK HÖK