[Kepviselok] Beszámoló

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2011. Okt. 10., H, 11:20:43 CEST

Tisztelt Képviselők!

Sajnos nem kaptam meg a KGY meghívót, vagy a sok spam között törlésre
került, így nem tudtam, hogy KGY lesz. Emiatt a beszámolót is most tudom
küldeni, mert hétvégén nem néztem a postafiókom, és nem láttam a
beszámolókat. (Amiken ma igazán meglepődtem...:(

Az előző küldöttgyűlés óta eltelt időben a következő feladatokat végeztük
el az Alapítványon belül:

- Kalics József gazdasági vezető felmondási idejét tölti október hónapban
- Kugler Renáta eddigi gazdasági asszisztens veszi át a helyét
A fenti két intézkedés a költséghatékonyság miatt került bevezetésre.
Ezzel párhuzamosan a Titkári pályázat és a lemondás is kiküldésre kerül
- Ezzel párhuzamosan megtörtént a 2012 nyaráig tartó költségvetés-tervezés
elkészítése is, amely láthatóan további megszorításokat irányoz elő
október hónaptól kezdődően
- Az érettségi előkészítő jelentkezési időszaka lezárult, a feldolgozások
és az órák indulása folyamatos
- Új tanárok is érkeztek az Alapítványhoz
- Megszületett az Alapítvány és az EHÖK-ESZ Kft közötti megállapodás az
egyetemi ajándékbolt ügyében is, így egységes egyetemi koncepció jött
létre
- Lezajlottak a nyílt napi és a beiratkozási programok

Akinek bármilyen kérdése felmerül, kérem keressen nyugodtan a lenti
elérhetőségeim bármelyikén!
Kérem a küldöttgyűlést, hogy beszámolómat fogadja el, a késői kiküldés
ellenére is.

Üdvözlettel:

Ónodi Ferenc

--