[Kepviselok] Levelezorendszer hiba

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 10., H, 17:28:43 CEST

Sziasztok!

Masodik alkalommal futok bele olyan problemaba bejelentes alapjan,
hogy a random TTK HOK-os/Alapitvanyos userke Sent mappaja nem
olvashato a levelezeseben, emellett a mokusposta minden alkalommal
hibat dob, ha levelet kuld. A problema teljes koru megoldasa
folyamatban van, de amig globalisan nincs orvosolva, esetileg es
egyenileg barkinel meg tudom ezt oldani. Termeszetesen ne a
ttkhok-os levelezesetekbol kuldjetek errol levelet nekem, mert adott
esetben meg sem erkezhet a level eme problema miatt.

udv,
--
Pene