[Kepviselok] Lemondás

alexa at ttkhok.elte.hu alexa at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 12., Sze, 21:36:47 CEST

Kedves képviselők és tisztségviselők!

Ezúton szeretnék lemondani képviselői mandátumomról az ELTE TTK Hallgatói
Önkormányzatában.

Az elmúlt időszakban (számomra) túlságosan feszült légkör alakult ki,
amelyben nem tudok, és nem is kívánok tovább dolgozni.

Ettől függetlenül köszönöm az együtt töltött időszakot, úgy gondolom, hogy
mindegyikőtöktől tanultam valami hasznosat az ittlétem alatt.

Kívánom, hogy a jövőben hatékonyabban működjön a kommunikáció köztetek, és
vegyétek észre, hogy mindannyian érző emberek vagyunk.

Ha bármikor szükségetek van a segítségemre, akkor továbbra is forduljatok
hozzám bizalommal!

Üdv,
Darvas Alexandra