[Kepviselok] Képviselői mandátumok helyesbítés

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 13., Cs, 18:12:22 CEST

Kedves Képviselők!

Előző levelemben figyelmen kívül hagytam azt a tényt, miszerint Darvas
Alexa biológus, és vannak még biológus póttagok. Tehát*NEM Hajdu Vivien
kerül be Földrajz-és földtudományi szakterületről, hanem Sik Zsuzsanna
Brigitta Biológia szakterületről*. Elnézést, néha sajnos én is tévedek,
és köszönöm Váry Zsoltnak, hogy részrehajlás nélkül figyelmeztetett erre.

Üdvözlettel,
Adorján Gábor

Ellenőrző Bizottság ELTE TTK HÖK