[Kepviselok] elektronikus szavazás + ötletek

Pálfy Gyula gypalfy at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 14., P, 20:39:15 CEST

Sziasztok!

Üdvözlök mindenkit Angliából, Leeds-ből!
Bence alábbi levele kapcsán jutott eszembe, hogy elmondjam, itt is, a
University of Leeds egyetemen is hasonlóan megy a szavazás.
Egyetemi kollégiumban lakom, s most volt nemrég szavazás a kollégium
képviselőire - ugyanígy interneten. Kb. 5 percbe telt kitölteni, és
mindent meg lehetett otthonról csinálni. Ennek bevezetésével bizonyára
többen szavaznának otthon is... persze tudom, hogy nem kis munka lenne
létrehozni az illetékeseknek egy ilyen rendszert, de hosszabb távon
mindenképp érdemes lenne bevezetni szerintem (is).
Egyébként érdekes az itteni HÖK, legalábbis amit eddig láttam. A Leeds
University Union a legnagyobb "HÖK" Angliában. Ha hazaérkezem, és érdekel
benneteket, tudok bővebben is beszélni a működésükről, mert biztos sok
mindent lehetne tanulnunk tőlük. Ha tényleg érdekel valakit (főként a
tisztelt HÖKünk "vezetőségét", gondolom), akkor írjatok kérdéseket nekem,
és megpróbálok utánajárni, hogy itt hogyan működnek ők.
Illetve eszembe jutott az is, hogy akár fel lehetne venni úgymond
"hivatalosan" is a kapcsolatot velük, amiben mint jelenleg e helyen itt
fizikailag jelenlevő HÖK-képviselő tudnék segíteni. Hátha jól jönne egy
ilyen kapcsolat.
Talán van valamiféle nemzetközi szervezet is, ami európai HÖK-öket
tömörít, ebben nem vagyok biztos, de ha igaz, akkor lehet, hogy érdemes
lenne oda is bekerülnünk, persze, ha eddig nem történt már meg.

Üdv,
Gyula