[Kepviselok] elektronikus szavazás + ötletek

Külügyi biztos - ELTE TTK HÖK kulbiz at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 16., V, 07:59:32 CEST

Kedves Gyula,

Örültem a levelednek, engem nagyon érdekelne a felépítésük, szabályaik,
stratégiájuk, a köztük és az egyetem között fennálló viszony, a hallgatók
felé való kommunikációjuk. Az is, hogy kintj mi a hök feladata és
jogkörei.
Tanulni mindig kell.

Az összes EU-s hököt tömörítő szervezet az ESU. Az European Students Union
egyébként.

Üdvözlettel,
Kami