[Kepviselok] DEMONSTRÁCIÓ - KONKRÉTUMOK, VÁLASZOKAT IS VÁRO K MÉG

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 16., V, 18:26:20 CEST

Sziasztok!

Köszönöm a beérkezett válaszokat. Úgy tűnik leszünk azért páran. Ami
nagyon fontos, hogy tényleg mindenki a tegnapi levelem alapján
kommunikálja az évfolyamtársainak, hogy ez miért fontos. ÉLŐSZÓBAN A
LEGHATÉKONYABB A MEGHÍVÁS, JÖJJENEK VELÜNK, JELÖLJÉK VISSZA AZ ELTE TTK
FACEBOOK-EVENTJÉT!) Nem hiszem, hogy ennek egy HÖK-ös tüntetésnek kéne
lennie. Épp ezért a SZACSOK tagjait és a mentorokat (akik már a
hallgatókhoz legközelebb álló HÖK-ösök) kiemelten kérem, hogy
válaszoljanak, akkor is ha nem képviselők vagy tisztségviselők. (Bár az ő
eddigi passzivitásuk okának azt is látom, hogy gondolom nem olvasnak
feltétlenül hétvégén HÖK-ös leveleket, ami teljesen érthető, nem mindneki
netfüggő...)

(A KÉRDÉSEK, AMIKRE VÁLASZT VÁROK ATTÓL, AKI NEM KÜLDTE, A LEVÉL VÉGÉN
VANNAK. A KONKRÉT TERV ÉS A FACEBOOK-LINK IS!)

Örülök, hogy egyetért mindenki, többtucat válaszból egy sem érkezett, ami
arra vonatkozott volna, hogy ne menjünk tüntetni vagy elítéli a tüntetést.
A tüntetés értelmét firtatóból viszont annál több. Ez is nagyon fontos,
amikor a hallgatók felé kommunikálunk. Nem csak az okok a fontosak, hanem
a célok is. Mi is a célunk, egy látszólag kompromisszumra nem hajló
szervvel szemben:
- Felhívni a társadalom figyelmét magunkra, kétséget ébreszteni a
felsőoktatás jövőjével kapcsolatban, akik eddig pozitív vagy semleges
színben látták.
- Megmutatni a döntéshozóknak, hogy a HÖOK-nyilatkozatban vagy más
helyeken megjelenő problémákat nem hallgatóktól független "HÖK-ösök",
hanem hallgatói érdekképviselők írták és a hallgatók valóban egyet értenek
velük.
- A hajrában vagyunk, ha most nem teszünk semmit, akkor biztos, hogy nem
jutunk előbbre.

Ne feledjétek, a tüntetés politikamentes, nem a kormány ellen irányul,
hanem az egyik minisztérium (NEFMI) számunkra, hallgatók számára
vállalhatatlan tervei ellen. Itt most szerintem nem számít, hogy valaki a
mostani kormánypártra szavazott/szavazna vagy ellene.

KONKRÉT TERV:
- Facebookon létrehoztam egy eseményt a TTK-s részvételről. Aki tud jobb
képet/van szövegszerű módosítási javaslata, az írjon!(TI IS JELÖLJÉTEK
VISSZA! http://www.facebook.com/event.php?eid=204563496282586)
- Király Betti vállalta, hogy egy csapatot összeszed és készítenek egy
molinót, ennek költségeit adományokból kívánjuk fedezni. (Már érkezett
felajánlás.) Szabad kezet kap, csak az előzetes költségeket kell
megbeszélni, akár nyomdában is készülhet, ha úgy érzi a kreatív team, hogy
az esztétikusabb.
- Felsőoktatási Fórumon is reklámozzuk az egészet.
- Közösen vonulunk az Északi Tömb előtti lépcsőktől az Olimpiai Parkig,
innen megyünk át a tüntetésre.
- Mindenki hogy még n embert.
- TTK-sok vagyunk, észérveket hozunk fel, érzelmiek helyett.
- Kiküldöm INFO-LISTÁRA IS, hogy lesz tüntetésen TTK-s részvétel + fórum.

Gyerünk, ne lankadjatok:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK