[Kepviselok] Déli Hali rendje

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 22., Szo, 12:20:58 CEST

Sziasztok!

A Déli Hali irodavezetőjeként felhatalmazást kaptam a Választmánytól, hogy
rendet rakjak és tartsak az irodában.

Ezért arra kérném a szacsokat és minden más csoportot, hogy a holmiját még
az őszi szünet előtt tegye a fiókjába, szekrényébe, dobozába vagy vigye
haza. Ezekhez természetesen nem nyúlok, de minden asztalon, földön,
akárhol máshol heverő tárgyat összegyűjtök és katalogizálok az őszi szünet
során. A katalógust november 7-én felrakom a levlistára, és két hetes
türelmi időt követően az el nem vitt holmik sorsáról a Választmány dönt
(és ez vélhetően nem a további "megőrzésük" lesz).

Emellett a Déli Haliban gondoskodom az irodaszerek meglétéről, egy külön
dobozban lesznek ollók, celluxok, tollak, ceruzák, stb., amelyeket bárki
használhat, de használat után tegyétek vissza a helyére és tönkremenés
esetén jelezzétek nekem. Papír (üres és újra) is lesz állandóan az
irodában, de nyomatékosan megkérek mindenkit, hogy ezeket saját célra
nagyon korlátozottan használjátok, ne itt nyomtassátok ki ingyen a 100
oldalas jegyzeteteket.

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz