[Kepviselok] [Fwd: palacsintaBISZTRÓ 2011]

Gazdasági elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 26., Sze, 20:15:14 CEST

Helló!
Teljes mértékben támogatom és nem csak azért, mert a palacsinta a kedvenc
kajám! :D Szerintem elég jó kezdeményezés. Talán kicsit más beállítottságú
embereket is meg lehet vele szólítani.
A koordinálását sajnos nem tudom vállalni, egyéb eszméletlen sok teendőm
miatt, de szívesen lesütök jó pár palacsintát is akár. Remélem lesz, aki
még szívén viseli az ügyet és beszállunk! :)
Jó bulit estére!
Pussz: Vera