[Kepviselok] Vezetőképző (november 18-20.) + távollét

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 28., P, 14:51:59 CEST

Sziasztok!

A képviselő minden tagját szerettel hívjuk a TTK HÖK őszi vezetőképzőjére.
A helyszín még kérdéses, de az időpont már fix, november 18. délutántól
november 20. délig tartana (2-3 fele érnénk vissza Pestre).

A részvételi díj az őszi szünet utáni LEN elszámolástól függene, illetve
nyilvánvalóan a szállástól, de igyekszünk teljes ellátással is olcsón
megoldani.

Bármilyen ötlettel keressétek a tábor szervezőit: László Dávidot és
Árendás Pétert.

A szünet utáni hétfőn, a Választmányon fogunk beszélni a programból.

Szombat reggeltől kb. jövő szombat hajnalig nem leszek az országban.
Telefonon elérhető vagyok, mivel az EU-ban leszek és a telefonos
egyeztetést jobb szeretem, inkább hívjatok és ne sms-t küldjetek. (Nektek
egyébként mind a kettő annyiba kerül, mintha itthon lennék.)
A gépem valószínűleg velem lesz, de ha nem akkor is naponta olvasok majd
e-mailt. (Szóval az ügyintézésben annyi különbség lesz, hogy személyesen
nem értek el.)

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök