[Kepviselok] Köszönetnyilvánítás

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Okt. 28., P, 19:28:20 CEST

Sziasztok!

Akartam írni egy köszönőlevelet, amiben megköszönöm mindenkinek az elmúlt
napok munkáját, amit a tüntetés érdekében végzett.

Aki nem volt ott, annak mondom, hogy 150-200 ember sétált át Lágymányosról
az Olimpiai parkba velünk, az ELTE TTK-s transzparens mögött. (A
résztvevők kb. háromnegyede TTK-s volt.)

Az Olimpiai parkból 2-300 ember jött át a Szalay utcába. A kollégiumok
külön vonultak, illetve sokan késve érkeztek/nem máshol voltak a
tömbegben, de becsléseim és a Facebook event alapján legalább 500 TTK-s
kint volt a rendezvényen, ez hallgatóink 10%-a.

Szóval köszönöm mindenkinek, de inkább csak továbbítok egy levelet, amit a
Facebookon kaptam (én nem ismerem a srácot):

"Szia,

Először is szeretném megköszöni többed magam nevében a tegnapi ELTE TTK
HÖK-ös menetet, demonstrációt, s annak kulturált, szolid, de TTK-shoz
méltó leszervezését!!!

Jó érezni, hogy ilyen emberek, mint Ti, így kiálltok a mi hallgatók
nevében. Most is és mindig is számíthattok rám és szerintem sok sok más
hallgatótársam támogatására Ti is!!! Sajnos/szerencsére, azt érzem, hogy
sokkal jobban alkalmasabbak lennétek Ti arra, hogy országot vezessetek,
mint azok, akik csak önnön érdekeiket nézik.

Még egyszer köszönöm, és kellemes szünetet és további sikereket kívánok
Neked, ill. Nektek!"

Vidám szünetet mindenkinek:
Dukán András Ferenc :)
Elnök