[Kepviselok] elnézés kérés és beosztás előzetes

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 6., K, 13:31:43 CEST

Kedves Mindenki!

Először is szeretnék mindenkitől elnézést kérni, sajnos a teljes beosztást
nem tudom kiküldeni. Ugyanis az éjszaka elkészített teljes beosztás
szinkronizálási hiba miatt elveszett így reggel egy üres táblázat várt a
gépemen. (Éjjel az UPC szerint a XXII. kerületben nincsen szükség
internetre, így nem tudtam elküldeni csak lementeni, legalábbis így hittem)

Nos újra kezdtem ez egészet, de mivel rengeteg egyéb intéznivaló is van még
(pl. aki kért úgy néz ki be tud menni a LOVI-ba, sikerült elérni az IK
dékánhelyettesnél, az időpontokban van még bizonytalanság, a szacskót
értesítem) csak a legsazükségesebb beosztást készítettem el!

Tehát

I.

Holnap az infopultban lenne:
ÉSZAKI, 7,15-re (kb. 8-tól működne)
Berta Márton
Hevesi Zsófia
Varga Erna

DÉLI 9,00-ra
Molnár Zsolt
Varga Nóra
Orbán Barbara (csak délelőtt)

II.

Matematika kritdogák felügyelői, segítői (csak segítés, felügyelet nem)
Találkozó a kezdete előtt *negyed óráva*l, aki késik annak: D 3.404
(Vásárhelyi tanárnő szobája)

fizika BSc (8h) Harmónia terem ÉRKEZÉS 7,30
Marczis István, Tóth Zsolt

földtudományi BSc (8h) 062,063,065 termek ÉRKEZÉS 7,30
Sáfrán Evelin, Pribilinszky András, Nádasi Anna, Szili Renáta, Szabó
Márton, Hajdu Vivien

matematika BSc (10h) D 0-821 és D 0-823 ÉRKEZÉS 9,30
Ivancsó Veronika, Kuti Péter, Szellák Zsanett, Samu Viktória,

III.

fizika kritériumdolgozat felügyelete

környezettan BSc (10h) É 0,81 és 0,83 ÉRKEZÉS 9,30
László Dorina, Kolev Ádám, Péntek András, Németh Dávid

Ezen felül mindenkire szükség lesz, aki jelentkezett, és bár úgy rémlik,
hogy sikerült elosztani az embereket, aki mégis tud jönni az ne habozzon,
ugyanis plusz segítő kéz mindig jól jön!
Az általam számon tartott jelentkezéseket a csatolt fájlban találjátok,
ahogy a beiratkozási terembeosztást is. (a beosztásban OK szerepel azok neve
mellett is akik aznap a saját szakjukon segítenek)

A szakos főmentorotokat (vagy akit szépen megkérnek) és a lelkes embereket
7:15-re várom az előkészületek megkezdéséhez, hozzánk az infopultosok és a
kritdoga felügyelők csatlakoznak majd

A többi mentor és egyéb jelentkezők érkezését 9,00-ra várom, kivéve aki
jelezte hogy később tud csak jönni.

Aki jelezte hogy tud ma jönni találkozó a mentorok eligazítás után

Üdv,
Jánosi Attila