[Kepviselok] őskáosz a Déli Haliban

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 10., Szo, 12:27:53 CEST

Sziasztok!

Az alakulón emlékeztessetek rá, ha elfelejteném a bejelentéseknél, de
alakuló utáni vasárnap délutánra (az alakuló miatt délelőttöt
esélytelennek látom) amúgy is gondoltam HALI-takarítást mindenkinek a
friss lendületét meglovagolva, este valamiféle közös
képviselő-mentor-szerkesztőség-tisztségviselő sőrözéssel.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK