[Kepviselok] őskáosz a Déli Haliban

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 10., Szo, 15:43:17 CEST

Még az is elképzelhető, hogy a déliben egy ideig nem lesz egy darab
működőképes publikus gép, mert egyet még át is kell vinnem az
északiba hétfőn a szoctámhoz. Addig is az elnöki melletti gépen
beállítok egy hok usert, a pass a szokásos lesz.

Net meg volt a hét elején, méghozzá két gépen is, arról már nem én
tehetek, hogy 5 napot sem bírt ez ki... Vigyázni kéne a dolgokra,
attól hogy valami közös, még értéket képvisel.

Na mindegy, természetesen hétfőn erre is ránézek, ill. próbálok majd
összerakni mihamarabb működő gépe(ke)t.

üdv,