[Kepviselok] A tegnapi nap mérlege - honlap átalakítás, Választmány

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 11., V, 12:43:23 CEST

Sziasztok!

Tegnap szereztem magamnak egy piros és egy fekete pontot.
Szóval összeraktam az INFO-levelet Dorina és Eti segítségével. Mivel ez az
év eleji első hivatalos kontaktunk és az ösztöndíjak is kiírásra kerültek,
ezért a honlapot frissítettem, sőt kicsit át is alakítottam. (A hirdetések
menüpont eltűnt, Ösztöndíjak önálló menüpontot kapott, illetve a menü több
helyen reformálva lett.)
Az Ösztöndíjak menüpontot teljesen átrendeztem, mindenhova feltettem a
legfrissebb kiírást, html-ben megformázva.
Ez sok munka volt, kb. 5-től éjfélig tartott és büszke vagyok rá, mert
szerintem tök jó lett a honlap és az INFO-levél is, de nem mentesít az
alól, hogy elfelejtettem összehívni a Választmányt. Ezt ma új időpont
keresése után pótolom. Hétfőn 6-tól mindenesetre összeülünk, hiszen Fecó
ekkor ér rá nekünk az Alapítványról beszélni, illetve a záró-alakuló
technikai kérdéseit átbeszéljük. A két beérkezett pályázatról fogunk
dönteni a ma összehívandó Választmányon. (OTDK, falmászás)

A honlappal kapcsolatos észrevételeket várom!

Elnézésteket kérve:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK