[Kepviselok] Pozsonyi Alexandra búcsúja

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 16., P, 17:04:44 CEST

Kedves Képviselők, Tisztségviselők, Mindenki!

Ettől a félévtől nem vagyok az ELTE hallgatója, így képviselő sem lehetek
tovább. Nagyon jó volt közétek tartozni. Szeretném megköszönni az együtt
töltött időt, sokakkal 3 évet. Rengeteg emlékezetes percet töltöttem
veletek, nagyon fogtok hiányozni. (nem igérem, hogy nem lopózom néha
vissza) :)
Szerettem volna személyesen elköszönni, de minden igyekezetem ellenére nem
tudok ma részt venni a záró kgy-n. Remélem megkapjátok az üzenetem így is.
Mindenkinek további jó képviselést és sikeres tanulmányokat!

Búcsúzom:
Pozsonyi Alexandra
ex-környezettanos képviselő