[Kepviselok] kimentés - pályázat

tovlaat at ttkhok.elte.hu tovlaat at ttkhok.elte.hu
2011. Sze. 16., P, 23:29:38 CEST

Tisztelt Képviselők!

Sajnálattal értesítem az érintetteket, hogy a holnapi alakuló
küldöttgyűlésen munkaügyi elfoglaltság miatt nem tudok megjelenni, egyben
tisztelettel kérem kimentésemet is.

Elnök Úrral történt előzetes egyeztetés alapján szeretném jelezni továbbá
a tisztelt testület felé, hogy korábbi tapasztalataimmal a hátam mögött
pályázni szeretnék a doktorandusz szakterületi tisztségekre az EHÖK KGY,
az Intézeti Tanács és a Kari Tanács esetében egyaránt.

Bízva képviselőtársaim támogatásában maradok tisztelettel:

Török Viktor
ELTE TTK FFI
Természetföldrajzi Tanszék
PhD III.